Friday, November 12, 2010

ALI DENGAN GAYA SAMSENGNYA





Sejak diamanahkan memegang watak Zuki samseng kampung, Ali kelihatan amat berusaha menghayati watak itu sehingga apabila sahaja bercakap tentang Teater Muzikal Darulhana dia akan kelihatan ganas dan bengis seperti watak Zuki.

Cuba saksikan gambar-gambarnya di sini.



8 comments:

  1. kepada semua pelakon 'darulhana' kamek nak ucap tahniah kerana terpilih untuk memegang watak masing-masing...jadi apabila di berik watak ya harus lah simpankan dalam diri semangat untuk buat betul2...jangan kecewakan kawan2 lain yang benar2 berusaha..ingat berjaya kita maksudnya berjaya semua...gagal kita maksudnya gagal lah semuaaa...kita mesti ada rasa yakin,jujur ikhlas dan rasa hebat...baruk apa yang kita buat diberkati olehNya...sampaikan salam kamek pada semua yang ada disia...kamek mintak maaf sebab kamek sik datang time baca skrip ariya...maaf ayanda pak ab....sebab ya mek sik terpilihh..hehehhe,..tapi insyallah..mun ada jak kosong padah...tukang sapu pun sik hall..janji berlakonn..lamak dah sik berlakonn...mek janji akan buat yang terbaik untuk semua...di kesempatan tok juak mek nak madah yang undi lah mek di pilih kasih lak..saksikan pilih kasih di tv2 jam 0830 pada 20/11/2010 untuk mok tauk camney nak undi mek...undi kamek adalah undi untuk anda semua...ingat jalot jeman ingat lah pressssssss abisssssssssssss!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. bang ali..watak samseng ya nang sesuai ngan kitakk...dari raut wajah kitak yaaa urang nang dah tauk kitak samseng...sik perlu keluar dialog urang dah tauk kepala samsengnya adalah ali mohamad...hahhaha..keep it up bang,,,tunjukkan pada urang baru or orang baru berjinak2 dalam teater tok cara kita buat kerja...biar ikhlas,jujur dan bersungguh-sungguh...biar di berkatii...ok banggg...buat yang terbaikkkk...pressssss abissssssss bangg!!!!

    ReplyDelete
  3. Syabas atas usaha untuk mementaskan Darulhana. Insyaallah saya akan nyengok masa latihan. Rangka2 soundtrack dah ada cuma belom masok studio utk rakaman.

    ReplyDelete
  4. salam..dr raut wajah ktk mmg sesuai jadi samseng..muka jak dah gaok..tp kalo jd ketua kampung pun ok juak..hehe...anyway all da best bang ali

    ReplyDelete
  5. Pok jangan garang gilak pok, kelak kenak bante diluar kelak pok.Tapi salute ngan u.....Pak saok berhati mulia....sik tauk giney you boleh garang macam tok, setauk i you tok bersopan santun jak.

    ReplyDelete
  6. ATANG SANAI Bintulu.
    saya sokong...kiranya saudara ali tok macam robin hoodlah....Nama jak Orang Jahat...tapi hatinya tetap mulia.walau apa pun....Ali..saudara memang Hebat, seorang Anak Seni yang berstyle...dari pelakon, Penyanyi,Pelukis,Penari,Pemusik,pengarah,Penesihat dan sebagainya.Syabas dan Tahniah buat Orang Jahat yang berhati mulia.
    Namun saudara tetap dengan cara yang sentiasa LOW PROFILE. salute dengan saudara Ali.

    ReplyDelete
  7. Peminat dari jauh.Teruskan saudara ali.Org sarawak terus menyokong dari belakang.

    ReplyDelete
  8. teruskan .Semoga ada hero bollywood dari bako di MGM studio

    ReplyDelete